GARANTİ KOŞULLARI
Sitemizde satışa sunulan ürünlerin tamamı ithalatçı veya üretici firmaların garantisi altındadır. Ürünlerin garanti süresini, garanti içeriğini ve şartlarını ithalatçı veya üretici firmalar belirlemektedir.
Satın alınan ürünlerin arızalanması durumunda ürün tarafımıza faturası ve arızanın ne olduğuna dair bir bilgilendirme notu ile birlikte gönderilmelidir. Tarafımıza gönderilen ürün ithalatçı veya üretici firmanın servisine bizim tarafımızdan ulaştırıldıktan sonra belirttiğiniz arıza dikkate alınarak teste tabi tutulur. Ürünün arızası ilgili garanti sağlayıcı tarafından onaylanmalıdır. Garanti sağlayıcı tarafından herhangi bir arıza tespit edilmemesi durumunda ürün aynı şekilde müşteriye iade edilir. Garanti sağlayıcı tarafından arızanın garanti kapsamında olmadığı tespit edilirse ya ürün müşteriye iade edilir ya da müşteriden onay alınarak ücretli olarak onarım gerçekleştirilir.
Garanti sağlayıcı tarafından arızalı ve garanti kapsamında olduğu tespit edilen ürün onarım yapılmak üzere işleme alınır. Onarım için yasal süre maksimum 30 iş günüdür. Bu süre içinde onarımın gerçekleşmesi durumunda ürün onarılmış olarak müşteriye geri gönderilir. Bu süre zarfında ürün onarılamazsa veya ürün herhangi bir şekilde onarılamayacak durumda ise yenisi stokta mevcut ise birebir değişim yapılarak tekrar müşteriye gönderilir. Stok durumu müsait değilse ürün sahibi ile irtibata geçilerek ya ürün iade alınır ya da müşterinin onayı alınarak muadili veya benzeri bir ürün ile değişim yapılarak ürün sahibine gönderilir.
İADE KOŞULLARI
Satın almış olduğunuz ürünler fatura tarihinden itibaren 7 gün içinde iade edebilmektedir. İade edeceğiniz ürünün , orjinal koli ve ambalajı bozulmamış olmalıdır. Ambalajı olmayan veya bozulmuş olan ürünler kesinlikle iade alınmamaktadır.
Sevkiyat sırasında zarar gördüğünü düşündüğünüz paketleri teslim aldığınız kargo yetkilisi önünde açıp kontrol ediniz. Eğer üründe herhangi bir zarar varsa ,kargo firmasına tutanak tutturarak ürünü teslim almayınız. Ürünü teslim aldıktan sonra kargo firmasının görevini tam olarak yerine getirdiğini kabul etmiş olduğunuzu unutmayınız.
İade etmek istediğiniz ürün ile birlikte faturasını ve iade nedeninizi belirten bir dilekçeyi göndermelisiniz. Eğer ürün şirket adına fatura edilmiş ise ilgili şirket tarafından ürün için iade faturası düzenlenmelidir.
Müşteri ürünü iade şartlarına uygun iade etmesi veya alışverişten cayması halinde, iade edilen ürün WovenArt’a ulaştığı andan itibaren on (10) gün içinde ürün bedeli iade edilir.
İade etmek istediğiniz ürün ayıplı ise kargo ücreti tarafımızdan karşılanmaktadır. Diğer durumlarda ise kargo ücreti müşteriye aittir.Üründe ve ambalajında herhangi bir bozulma, kırılma ,tahrip , yırtılma vd. durumların tesbit edildiği hallerde ve ürünün müşteriye teslim edildiği andaki hali ile iade edilmemesi halinde ürün iade alınmayacak ve bedeli iade edilmeyecektir.
Yukarıdaki şartlara uygun hallerde iade edilen ürünlerde kargo ücreti müşteriye aittir.